- 2024年9月5日にTeravitのアップデートファイルがリリースされた。
- このアップデートで、スマートフォン版において、フォローしているプレイヤーがワールドやスキンをリリースした際にPUSH通知が表示される機能が追加された。
- 空中で撃つ際の弾のばらつきが調整された。
- モンスタースポナーから生成されるモンスターの動きを変更する「AI変更」機能が追加された。
Notice of Update
Notice of Update2024.09.05Hi everyone. This is the Teravit Operation Team. An update file for Teravit was released on September 5th, 2024, at 15:00 (JST). The following changes have been made in this update. The game version will change to “002.24” after the update. New Additions & Changes ■Added a function in the smartphone version that will display a PUSH notification when a player you follow releases a World or Skin. ■Adjusted the bullet spread when shooting in the air. ■Added a new feature called “AI Change”, which modifies the movement of monsters spawned by monster spawners. The details of the feature are as follows: -“Default”: Monsters behave according to their originally set movement patterns. -“Still”: Spawned monsters do not move. If they appear in mid-air, they will fall to the ground. -“Still (Floating)”: Spawned monsters do not move. If they appear in mid-air, they will remain floating. -“Horizontal Floating”: Spawned monsters will start moving left and right at the height they appear. -“Vertical Floating”: Spawned monsters will start moving up and down. -“Back-and-Forth Floating”: Spawned monsters will start moving forward and backward at the height they appear. -“Attack”: Spawned monsters will begin attacking any nearby player. -“Retaliate”: Spawned monsters will not attack until a player attacks them. -If movement distance can be set, it can be configured up to ±32 blocks. Bugs Fixed ■Fixed an issue where the random circuit sometimes did not function properly. ■Fixed an issue in some quests where there was a discrepancy between the clear time displayed in the center of the screen and the time displayed in the upper right corner. ■Fixed an issue where the stamina depletion status effect, which was not supposed to be removed under certain conditions, was being removed. ■Fixed an issue in the Event Editor command “Execute Specific Function” under the “Update HP Gauge” function, where, when the “HP Gauge Type” was set to “Fixed at the Top”, operations with the virtual pad could not be performed correctly. Thank you for your continued support of Teravit. Table of ContentsNew Additions & ChangesBugs Fixed
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ソース:https://teravit.app/en/info#/pc_all/topic/news-en/19274
「テラビット」最新情報はこちらサービス開始日 | 2023年11月16日 |
何年目? | 371日(1年) |
周年いつ? | 次回:2025年11月16日(2周年) |
アニバーサリーまで | あと360日 |
ハーフアニバーサリー予測 | 2025年5月16日(1.5周年)
あと176日 |
運営 | CyberStep, Inc. |
更新のお知らせ2024.09.05こんにちは。Teravit運営チームです。2024年9月5日15:00(日本時間)にTeravitのアップデートファイルがリリースされました。このアップデートで以下の変更が行われました。アップデート後のゲームバージョンは「002.24」となります。新機能と変更点 ■スマートフォン版に、フォローしているプレイヤーがワールドやスキンをリリースした際にPUSH通知を表示する機能を追加しました。 ■空中で撃つ際の弾の拡散を調整しました。 ■モンスタースポナーによって生成されるモンスターの動きを変更する「AI変更」という新機能を追加しました。詳細は以下の通りです: -「デフォルト」:モンスターは元々設定された動きパターンに従います。 -「静止」:生成されたモンスターは動かず、空中に現れた場合は地面に落ちます。 -「静止(浮遊)」:生成されたモンスターは動かず、空中に現れた場合は浮遊します。 -「水平浮遊」:生成されたモンスターは左右に移動し始めます。